Reklamace
Vážený zákazníku
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ. Pokud zákazník výrobek reklamuje, my jako prodejce neseme náklady na dopravu.
Pokud však reklamace nebude uznána (například zákazník nedodržel návod k obsluze), můžeme jako prodejce požadovat po zákazníkovi náklady na dopravu.
Prosíme - zkontrolujte zboží a ujistěte se, že jste zboží používali v souladu s návodem k obsluze.
Vyberte si jeden z případů níže
V dalším kroku stačí zadat číslo objednávky a váš e-mail. Všechny údaje se automaticky samy načtou. Pak už zbývá je vybrat, jak k nám zboží doručíte.
Tři možnosti dopravy:
-
Kurýrní svoz – zajištěno námi
Zajistíme svoz reklamovaného zboží z vaší adresy prostřednictvím kurýrní služby.
Po domluvě vám zašleme informaci o termínu svozu – kurýr přijede v daný den a zásilku převezme (není potřeba žádný přepravní štítek).
📌 Upozornění: Náklady na svoz hradíme v případě, že je reklamace uznána. V opačném případě vám bude částka za dopravu přeúčtována. -
Doprava vlastními prostředky
Reklamované zboží můžete zaslat na naši adresu na vlastní náklady prostřednictvím dopravce dle vašeho výběru.
-
Osobní předání
Zboží můžete osobně doručit do našeho skladu na adrese:
Hahn a syn s.r.o., Bolatická 2045/39, 747 21 Kravaře
V pracovní dny mezi 8:00–15:30.