Reklamace

Vážený zákazníku

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ. Pokud zákazník výrobek reklamuje, my jako prodejce neseme náklady na dopravu.

Pokud však reklamace nebude uznána (například zákazník nedodržel návod k obsluze), můžeme jako prodejce požadovat po zákazníkovi náklady na dopravu.

Prosíme - zkontrolujte zboží a ujistěte se, že jste zboží používali v souladu s návodem k obsluze.

Vyberte si jeden z případů níže
V dalším kroku stačí zadat číslo objednávky a váš e-mail. Všechny údaje se automaticky samy načtou. Pak už zbývá je vybrat, jak k nám zboží doručíte.

Tři možnosti dopravy:

  1. Kurýrní svoz – zajištěno námi

    Zajistíme svoz reklamovaného zboží z vaší adresy prostřednictvím kurýrní služby.
    Po domluvě vám zašleme informaci o termínu svozu – kurýr přijede v daný den a zásilku převezme (není potřeba žádný přepravní štítek).
    📌 Upozornění: Náklady na svoz hradíme v případě, že je reklamace uznána. V opačném případě vám bude částka za dopravu přeúčtována.

  2. Doprava vlastními prostředky

    Reklamované zboží můžete zaslat na naši adresu na vlastní náklady prostřednictvím dopravce dle vašeho výběru.

  3. Osobní předání

    Zboží můžete osobně doručit do našeho skladu na adrese:
    Hahn a syn s.r.o., Bolatická 2045/39, 747 21 Kravaře
    V pracovní dny mezi 8:00–15:30.

Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Používáme ověření věku Adulto